loading...
بفرمایید تو
ساناز جون بازدید : 14 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

سلام امروز دلم برای معلم کلاس ششمم تنگ شده از وقتی که مدرسه ها تعطیل شد ندیدمشون بهترین معلمی بودند که من درعمرم دیده بودم  خیلی مهربان بودند معلم عزیزم ازتون برای اینکه به من علم و دانش آموختید ممنونم واین گل تقدیم به بهترین معلم خودم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان امید وارم حالتون خوب باشه خیلی ممنون به وبم سر زدید فقط هر کی بیات تو وب و مطالب رو بخونه و نظر نده اون دنیا یک پل صراطی هم هست جلو شو جوری می گیرم که بگه آفرین مرسی که این چرت و پرت هارو تا آخر خوندید بای تا های
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب سایت مفید است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 1,959